torsdag 8 mars 2012

Jag är på hugget

Hittade denna bild på vår jobbdator på Scania. Någon har roat sig med att hotta upp mig ordentligt med grymma vampyrtänder och mörtögon. Detta speglar faktiskt mina inre känslor just nu. Februari är passé och mars rullar snabbt förbi. Om exakt en månad sitter jag i Österrike och blotta tanken på detta gör att jag går helt bananas!
Det ska bli grymt skoj att få karpa igen och jag är verkligen på hugget för denna resa.
När jag kommer tillbaka är det öppna vattnen i Sverige och jag har planerat massor med ledigt från jobbet hela våren. Det blir såklart några Karsgöls och Ögölspass på hemmaplan och sen får vi se vart det bär av. 
Självklart kommer jag att rapportera så mycket jag kan från gölarna men det finns risk att det blir några inlägg från utlandsfisket också.
Jag säger som Pontiak Johanzon - Här kommer sommaren, kom igen kom igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar