onsdag 6 mars 2013

Jobb och jobb

Det ser ut att bli lite bakslag för våren och när jag kollar 15-dagsvädret så verkar det mest bli runt nollan hela vägen. Nåja, jag hade ändå inte hunnit med något fiske eftersom det drösar övertid och extratimmar varje dag och helg.
Skönt iafl att kompbanken är välfylld och jag har lite drygt 150 timmar att plocka ut när våren kommer. Laddar psykiskt inför Frankrikeresan i mitten av april. Bara att hoppas att våren är tidig där då.
Hela vintern har min telefon varit tyst men nu märks det att alla karpbögar har vaknat till liv efter några soliga dagar. Från att ha funderat på om man har några kompisar alls, känns det nu som om man har hur många som helst. Telefonen surrar konstant och det är ett härligt vårtecken tycker jag. Tyvärr det bästa jag kan frambringa just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar